Godziny pracy logopedy szkolnego:

 

 

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek
7.20 – 8.05 0 Aleksandra G. kl.2b

Maksym Z. kl. 2b

8.10 – 8.55 1 Michał S. kl.1a

Zofia K. kl. 2a

Aleksander R. kl. 3a

Leonard Ż. kl. 3a

Kornelia L. kl.3a

Oliwia R. kl. 2b

M. Plutowski kl.0
9.05 – 9.50 2
10.00 – 10.45 3
10.50 – 11.40 4
11.50 – 12.35 5
12.50 – 13.35 6 Krzyszfor K. kl. 0

Jan D. kl.0

Hanna Sz. kl. 0

Igor P. kl.0

13.50 – 14.35 7 Paweł S. kl.0

Fabian R. kl.0

Aleksander P. kl. 0

Tymoteusz P. kl. 0

Kamil W. kl. 0

Adam J. kl.0

Stanisław T. kl.0

Szymon G. kl.0

14.50 – 15.35 8 Maja C. kl. 1b

Eliza G. kl. 1b

Małgorzata K. kl. 1b

Kacper P. kl.3b

Pola Z. kl.3b

Milena W. kl.3b

Natalia Ż. Kl.3b

15.45-16.30 9 Artur Ż. kl. 1b

Filip Ś. kl. 1b

Wiktoria M. kl. 1b

Hanna N. kl.1b

Kalina W. kl.1a

Anna K. kl.1a

Natalia B. kl.1a

Franciszek K. kl.1a

 

 

 

 

 

  1. Pamiętajcie o codziennych, nawet krótkich ćwiczeniach logopedycznych – tylko one zapewnią osiągnięcie sukcesu.
  2. Na zajęcia logopedyczne zawsze przynosimy zeszyt A4– to pozwoli w jednym miejscu gromadzić wprowadzany materiał do ćwiczeń.
  3. Powtarzajcie wyraz, zwroty, zdania, wierszyki utrwalające ćwiczone głoski – jest to klucz do pełnej sprawności artykulacyjnej.
  4. Pilnujcie terminów zajęć, nie opuszczajcie spotkań bez wyraźnego uzasadnienia – tylko systematyczna praca przynosi rezultaty.
  5. Dbajcie o punktualność – spóźnienia skutkują skróceniem czasu przeznaczonego na ćwiczenia.
  6. Nie zrażajcie się przejściowymi trudnościami i niepowodzeniami – nie wszyscy osiągają natychmiastowe efekty.
  7. Miejcie świadomość, że poprawna wymowa ma znaczenie dla edukacji – w znacznym stopniu wpływa na ograniczenie trudności w pisaniu i czytaniu.

Logopeda – Katarzyna Swystun

 

 

FOLDER ZSSiO

JESTEŚMY NA FB

Archiwa